سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

نظر وحید یامین پور در مورد فرشید منافی !

چهارشنبه 91 دی 27 ساعت 1:11 عصر

واکنش ضد انقلاب به یک عکس در دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب
به گزارش
رادیودیروز فرشید منافی در صفحه فیسبوک خود در واکنشی انفعالی نسبت به انتشار عکسی از مراسم دیدار مقام معظم رهبری این گونه می نویسد : "عکس از دیدار عمومی امروز رهبر ایران با مردم قم؛ برادر بسیجی یا سپاهی یا هر چی! لطفا از طرف خودتان به آقایتان قول بدهید. ما که با یک لقمه نان عمرا کارمان راه بیافتد!"
وحید یامین پور نسبت به مطلب فرشیدمنافی در صفحه فیسبوکش واکنش نشان داد:
" راستش هیچ وقت دوست نداشتم راجع به این آدم چیزی بنویسم. خصوصا از آن موقعی که در همین رادیوی اسرائیلی به من دری وری گفته بود. ولی با اتفاق اخیر تصمیم عوض شد. میگویم برای عبرت خودم و رفقا: دیدار مردم قم-فرشید منافی

فرشید منافی همکار دائمی من در رادیو جوان بود. دقیقا یادم هست که در اولین برنامه مناسبتی شهادت امام حسن ع و همینطور اولین برنامه ی زنده ای که سردبیری کردم، فرشید را برای گویندگی انتخاب کردم.
ماجرا مربوط به سال 82 است. غالباً گوینده ی برنامه ی مذهبی و انقلابی من فرشید بود چون صدای سنگینی داشت. حتی دقیقاً خاطرم هست که شبهای ایام البیض رجب خطبه های نهج البلاغه را می دادم او بخواند و همینطور یادم هست که یک روز میثم مطیعی را از دانشگاه بردم رادیو و در استودیو برای شهادت امام هادی ع روضه خواند وآن روز فرشید هم در استودیو بود. فرشید درآمد خوبی هم داشت. بخصوص از زمانیکه گوینده ی اختصاصی تیزرهای تبلیغاتی شرکت های بزرگی مثل ایرانسل شد و حتی از من هم دعوت کرد که برای کمک فکری به آنها بپیوندم!
اما فرشید فقط یک بازیگر بود. او نهج البلاغه می خواند، برای امام راحل شعر می خواند، علیه امریکا متن طنز می گفت و... .
و امروز اینگونه می گوید. از او انتظار بیشتری نیست. او نه آن وقت انقلابی بود و نه الان ضد انقلاب است. او هیچ وقت هیچ خصلتی نداشته است. فقط به درآمدش فکر می کرد و امروز حتی از دغدغه های انقلابی ما در داخل ابراز واهمه و تنفر میکند!
او اکنون گوینده ی رادیوی سرویس جاسوسی امریکاست. خب شاید آنجا بیشتر حقوق می دهند. البته نمیدانم به وطن فروشی می ارزد یا نه!
فرشید! لطفا اگر فردا قرار شد دوباره به من دری وری بگویی وسطش بگو چقدر می گیری شاید ما هم آمدیم."


نوشته شده توسط : م-ب

لبیک ها [ لبیک]