سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

صدا را می‌شنوید؟
صدایی وحشتناک و مهیب است.
گویی چیزی در حال ازهم پاشیدگی است.
چه کسی تصور می کرد که این رژیم غاصب امروز رو به زوال بگذارد.
ما باورمان هم نمی شد، اما او می‌دانست.او که رهبر تمام جهان است.

"آقایان؛ مطمئن باشید که رژیم اسرائیل از درون پوسیده و نسل کنونی به هیچ وجه آمادگی ایثار و فداکاری برای حفظ آن را ندارد."
بیانات رهبر معظم انقلاب در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین (4 اردیبهشت 80)

"چهل سال گذشته است؛ اگر چهل سال دیگر هم بگذرد، عاقبت دولت اسرائیل نابودشدنی است و باید نابود بشود. تا چند صباح قبل از این، هیچ کس فکر نمی کرد که ابرقدرت شرق اینگونه متلاشی بشود. اگر دو سال قبل کسی می گفت که ابرقدرت شرق از بین خواهد رفت، عده یی فیلسوفانه ریش می جنباندند که بله، شما ساده هستید! آن روزی که امام در نامه به گورباچف نوشتند که بعد از این مارکسیسم را باید در موزه ها پیدا کرد، عده یی پوزخند زدند! دو سال یا سه سال نگذشته بود که آن پیشگویی تحقق پیدا کرد. بعد از درگذشت امام، به یک سال نرسید که همه چیز دگرگون شد؛ چ هطور نمی شود؟ قدرت استکباری امریکا هم از بین خواهد رفت، او هم متلاشی خواهد شد، این قدرت جهنمی ماندنی نیست، اسرائیل هم ماندنی نیست. این، حرف دولت و ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است، و همین خواهد شد. این، در سایه ی هوشیاری شما ملت و هوشیاری ملتهای مسلمان عملی خواهد شد. ما باید تلاش کنیم. وظیفه ی ما تلاش کردن است."
سخنرانى در دیدار با گروه کثیرى از آزادگان، در اولین سالگرد آزادى و بازگشت به کشور (28 مرداد 1370)

همه روشنفکران کشورهای اسلامی، همه سیاستمداران آزاداندیش، همه آنهایی که دستشان در حنای استکباری امریکا رنگ نگرفته است، معتقدند که باید با اسرائیل مقابله کرد؛ یعنی این را جزو مصالح کشورشان می دانند. و اما جمهوری اسلامی ایران از روز اول، موضعش را در مقابل این پدیده زشت، روشن کرده است . موضع جمهوری اسلامی ایران که امام فرمودند، بارها مسؤولان گفت هاند و ما هم بارها تأکید کرد هایم، این است که اساساً این غده سرطانی اسرائیل باید از این منطقه کنده شود.
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در خطبه‏‌هاى نماز جمعه تهران‏ (25 آذر 1379)

"برادران و خواهران عزیز در سرتاسر کشور! ای کسانی که امروز به یاد امام و معلم و مرشد بزرگوارتان، در همه جای کشور گرد آمدید؛ مخصوصاً این اجتماع عظیم مردمی بر گرد مرقد این بزرگوار! بدانید که بر امریکا، بر اسرائیل و دشمنان کوچک و بزرگ خودتان پیروز خواهید شد. بدانید که قدرتهای استکباری، قادر نخواهند بود این شجره ی طیبه را قلع و قمع کنند . این درخت مبارک نظام اسلامی، ریشه دوانده و مستحکم شده است. ایمان و تلاش و توکل شما مردم، آن را به بر گ وبار آورده است و معنویت این بزرگوار، از اولِ کار تا امروز و تا همیشه، پشتیبان این حرکت عظیم خواهد بود.
ما باید به امید خدا و با توکل به او، این راه را ادامه بدهیم. ما از دشمن اسلام و انقلاب نم ی ترسیم . ما در راه خدا، ان شاءالله احساس خستگی و ضعف نم یکنیم. ابهت قدرتهای پوشالی ماد ی، نخواهد توانست ما را در این راه و به سمت این هدف، متزلزل کند. ما آن روزی را در مقابل چشم داریم که اسلام توانسته باشد به هم هی مسلمانان عالم عزت بدهد، به آنها زندگی شرافتمندانه عطا کند و شرّ غده ی سرطانی اسرائیل را از پیکر اسلامی و میهن اسلامی بکند. ما چشم به روزی داریم که امت مسلمان، یکپارچه و م تحد، از هم ه ی کشورهای اسلامی، پرچم اسلام را ب ه دست گیرند و اسلام ناب محمدی( صلّی الله علیه واله) را در مقابل چشمهای مردم جهان عرضه کنند و شوق و محبت انسانها در همه جای عالم را به سمت آن جلب نمایند. هدف ما اینهاست. راه ما همان راهی است که امام بزرگوارمان ترسیم کردند."
سخنرانى در مراسم اولین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینى(ره) (14 خرداد 1369)

"امروز اسرائیل احساس می‌ کند که در مقابل مبارزان فلسطینی‌ هیچ راه صحیح و منطقی‌ در مقابلش نیست. این ب هخاطر ایستادگی‌ آن ملت است؛ چون آن ملت ایستاده است. یک روز دشمنِ آنها از امروز ضعیفتر بود، اما توانست بر ملت فلسطین تسلّط پیدا کند؛ چون مقاومت نبود. امروز دشمنشان صد برابر از آن روز قویتر است، اما در مقابل ملت فلسطین دچار ناتوانی‌ است؛ چون این ملت ایستاده و قیام کرده است . معنای‌ یک روز دشمنِ آنها از امروز ضعیفتر بود، اما توانست بر ملت فلسطین تسلّط پیدا کند؛ چون مقاومت نبود. ایستادگی‌ امت اسلامی‌ در هر نقط های‌ که باشد، این است.امروز همین جمعیت فلسطینی‌ مظلوم که روزانه دچار مصائب و قساوتهای‌ رژیم صهیونیستی‌ هستند، توانست هاند آن رژیم ظالم و ناحق را دچار اختلال کنند. امروز بسیاری‌ از کشورهای‌ عربی‌ و همسایه های‌ فلسطین، اگر مورد تهاجم اسرائیل نیستند، به برکت مقاومتی‌ است که آن مردم مظلوم می‌ کنند. آنها به گردن همه امت اسلام و ملتهای‌ عرب – بخصوص همسایگان فلسطین – حقّ بزرگی‌ دارند."
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار مسؤولان و کارگزاران نظام در سالروز عید سعید مبعث‏ (2 مهر 1382)

"صهیونیستهاى وحشى که ابهت به دست آمده‌ى نظامىِ در طول پنجاه سال را در جنگ سى و سه روزه‌ى لبنان از دست دادند – پنجاه سال تلاش کردند تا نشان بدهند که اسرائیل شکست‌ناپذیر است؛ اما این ابهت پنجاه ساله در سى و سه روز دود شد رفت هوا. یک گروهِ مجاهدِ مؤمن تهیدست از سلاحهاى پیشرفته‌ى هوایى و غیره، توانست آن ارتش مغرور و سرکش را به ذلت بکشاند؛ تلفات بر آن وارد کند؛ او را در سطح دنیا مسخره کند – گویا مى‌خواهند انتقام آن شکست و آن فضاحت را از فلسطینیهاى بیچاره بگیرند."
بیانات در دیدار مردم دامغان (19 آبان 1385)

 


نوشته شده توسط : م-ب

لبیک ها [ لبیک]