سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

راز گریه ی اقا در قنوت نماز

دوشنبه 89 شهریور 22 ساعت 11:0 عصر
راز گریه ی آقا در قنوت نماز

مجری:قنوت ، اللهم اهل اکبریا و العظمه

این را که گفت ، گویی در خاطر علی شد زنده یاد یاران ، چابکسوران یا شاید هم پیر جماران .نمی دانم چرا بر روی علی آمده باران.

اما می دانم اشک ، میوه ی مظلومیت است و درخت مظلومیت میوه دار نمی شود مگربا آبیاری خون دل

خون دل ، و تو چه می دانی خون دل چیست؟

خون دل یعنی فریاد این عمار زدند و از دوستان قدیم جواب سر بالا شنیدند.

خون دل یعنی زجه در فراغ عمار ، مالک ، ذوالشهادتین

أین مثل مالک ، أین عمار ، أین ذوالشهادتین

راوی می گوید وقتی آن حضرت این کلمات را می گفت از چشمان مبارکش اشک سرازیر شد.

راوی کجایی؟ که غربت علی پایان ندارد.

این الهمت ، این الخرازی ، این الباکری ، این الچمران

این راوی نیز بعد از هزار و اندی سال باز می گوید وقتی حضرت در قنوت نماز عید فطر به یارانش فکر می کرد از چشمان مبارکش

اشک سرازیر شد.  

اقا جان

ما نمی شویم همت ولی نیستیم اهل ذلت.ما نمی شویم چمران ولی هستیم در حد چتری برای زیر باران.ما نمی شویم صیاد ولی می کنیم

در قنوت از شما یاد

دلم شکست علی جان

پدر یکی از آقازاده ها(ابو مهدی) عیدی به ما توصیه به وحدت کرد و یکی از سرداران قدیم و سرباران امروز از توصیه و نقش

انکار ناپذیر آن صحبت کرد ولی بگویم به این خواص

آنها می گویند وحدت ، ولی حتی در نشستن کنار شما ، باز هم از چپ و راست دست نمی کشند.

چپ ها یک سمت کنار شما می نشینند و راست ها سمت دیگر

در خطبه های عید فطر ، شما از فلسطین گفتید ، از پاکستان ، از نابودی اسرائیل  اما بگذارید کسی هم باشد از شما بگوید

من تحلیلگر شخصیت شما نیستم ولی سخنگوی دلم که هستم

دلم به مغزم نامه زده ، که برادر گرامی جناب آقای مغز ، احتراما به عرضتان می رسانم که گریه ی مقام معظم رهبری مورخ

89/6/19 به خاطر خون دلی است که دوستان قدیم به ایشان داده اند.خواهشا در نوشتار جدیدتان به این مهم ، اشاره کنید.  

خون دل ، و تو چه می دانی خون دل چیست؟

برگرفته از وبلاگ من و حرف های دلم


نوشته شده توسط : م-ب

لبیک ها [ لبیک]